"Kali Ni Saya Tak Boleh Berdiam Diri!! Awak Fitnah Saya" - Luahan Siti Sarah Difitnah

"Kali Ni Saya Tak Boleh Berdiam Diri!! Awak Fitnah Saya" - Luahan Siti Sarah Difitnah


Siti Sarah dilihat telah meluahkan rasa terkilan dengan sikap individu yang menuduhnya bukan-bukan dan membuat fitnah terhadapnya.

Dikhabarkan ada pihak membuat cerita Siti Sarah potong usus untuk kurus.

Melalui laman media, Siti Sarah telah memuatnaik satu laporan tentang perkara berkenaan dan menulis rasa hatinya.

Ini tulis Siti Sarah:

"SUBAHANALLAH bila lah orang Melayu nak berjaya?? 

"Bila produk saya laris dipasaran .. macam-macam tomahan saya dapat. Kali ni saya tak boleh berdiam diri!! Biadap sungguh orang yang fitnah saya..

"Kenapa perlu saya potong usus untuk menipu orang? Saya dapat turunkan berat badan saya hanya mengamalkan produk saya! 


"Dan banyak orang yang berjaya turunkan berat badan dengan @monstalabhq ! Jangan tipu orang ..

"Hanya kerana awak nak jual barang awak! Awak fitnah saya ..

"Kalau tak kat sini awak dapat balasan kat sana awak jawab!!! 


#macammanamelayunakmaju


Di ruang komen ramai yang memebri kata kata semangat buat Siti Sarah.

Ini semua dugaan buat penyanyi kecil molek ini.

0 comments:

Post a Comment