"Kawan Punca Penceraian" - Pendedahan Pelakon Tentang Bulan, Fatin Afeefa

"Kawan Punca Penceraian" - Pendedahan Pelakon Tentang Bulan, Fatin Afeefa



Pasanagn selebriti Adam Shahz dan Fatin Afeefa kini disahakn telah bercerai talak satu.

Kedua-dua pelakon ini mengatakan punca penceraian adalah kerana pengaruh dan pergaulan rakan rakan.

Namun tiada kehadiran orang ketiga dalam rumah tangga mereka.

Ini komen Adam Shahz:

“Saya faham, sebelum ini rumah tangga kami pernah bergolak gara-gara isu saya membalas mesej seorang wanita. Demi Allah, di pihak saya, tiada orang ketiga. Kenyataan ini perlu juga dibuat bagi menjelaskan situasi kami yang sebenar, agar tiada lagi pihak yang bertanya”

“Orang tuduh saya macam-macam, kononnya sayalah punca rumah tangga kami berkecai. Apa yang saya boleh katakan, keretakan ini berpunca daripada pergaulan kawan. Saya tidak mahu menyalahkan mana-mana pihak”

“Lagipun kami berbaik dan masih lagi keluar bersama demi anak-anak. Saya tak mahu mengeruhkan keadaan kerana kami saling memerlukan antara satu sama lain untuk membesarkan mereka,”


Ini pula komen Fatin Afeefa, yang popular menerusi filem Tentang Bulan:

“Perceraian ini mengajar saya supaya berhati-hati memilih kawan bagi memastikan diri tidak terpengaruh dengan perkara negatif. Selain itu, kita juga tidak tahu agenda di sebalik keikhlasan mereka berkawan dengan kita,”

Adam Shahz telah menceraikan Fatin Afeefa dengan talak satu pada 30 Mei lalu di Mahkamah Syariah Petaling Jaya.

Sebelum itu, Fatin telah memfailkan perceraian pada 15 Mei lalu

Adam dan Fatin Afeefa mendirikan rumah tangga pada Disember 2013 dan dikurniakan dua cahaya mata

0 comments:

Post a Comment