(4 Foto) Buat Hal Lagi.. Style Tudung Hajah Neelofa Buat Ramai Meluat

Neelofa tampil dengan gaay tudung terbaru baru-baru ini. ianya semepna satu event Lancome yang diadakan di Chateau de Santeny , France baru ini.




Pengacara program MeleTop ini tampil dengan gaya tudung yang menampakkan lehernya.

Gayanya juga disamakan seperti fesyen yang dipakai oleh penyanyi popular Beyonce.

Neelofa ada memuatnaik foto terbarunya itu yang mednaoat komen negatif dari para haters dan juga netizen.

Habis teruk kena bawang dengan pera netizen.

Ini fotonya:






Ini komen dari para netizen tentang sytle Neelofa ini:

Danial Danish: "Aku yang Lelaki pun meluat tgk gaya pemakaian tudung dia Ibarat Sekadar Atas Nama fesyen dan hanyut dgn populariti tapi bukan sebagai jati diri sebenar seorang wanita islam.. Makin lama makin pelik..mungkin baru habis Mandi itu je la dia sempat capai utk balut kepala dia.. Dah macam pisang bertanduk pun ada.. Jangan Akhir Nanti buka trus dah la.. Seolah segala Teguran dan kontorversi yg dia cipta tak pernah matangkan dia..hanya sandar pada perniagaan dan kelangsungan hidup.. Persoalan dan pendirian Agama entah ke mana melayang.. Cantik di wajah tapi jika pemikiran dan mentaliti rapuh pun xguna juga.. Boleh la kawan dgn yuna itu..istqoamah la spt Mizz Nina.. Moga hidayah utk lofa ini akan hadir juga.. Mai sat pisang tanduk itu Sedap grg buat cekodok .

Cik Sepat: "Ronggeng tak abis nak inspirasi barat... sis, fesyen islam kita lg cantik.. tak nak buat inspirasi ke?

Khyla Hariths: "Bukak jela tudung Tu peah senang.. biasala dah suam2 kuku Cari benda bagi viral. walupun nampak bangang

Muhd Fitri: "Sedarlah wahai manusia..allah dah turun trusnami dekat kita supaya kita ingat dekat dia.. jangan lalaikan dgn agama kita.. apa itu aurat lelaki dan perempuan..makin lama makin kita lupa apa yang dia suruh kita buat..

Sharifah Hairol: "Die bukan tutup aurat tp tutup kepala je(selalu lps mandi gune tuala je,skg upgrade sebb nk klua umah)

Ahmad Fawaid AbdSyukur: "Rambut nampak la kak lopa

Nur Shaqirah: "eee.. lepas mndi kalo gulong mcm ni ka, 5 mnit dah cekang sakit kepala oii..

Syuha Amir: "Terpesong dari landasan yg sebenar.. brtudung tapi tidak melambangkan islam n xmnutup aurat..cantik tapi syg tak gunakan kecantik kn tu lbh dari sgle nye..wallahualam...

Ibrahim Ariffin: "Pelik pelik la kau pakai tudung ni?
Fesyen ape ni Macam2 style ?dlm islam cara pakai tudung untuk tutup dengan sempurna bukan nya untuk fesyen...adui better kau tk payah la pakai tudung bukak jee


Irul Typing: "Bukan senang utk bertudung krn allah klu pakai niat hanya nk menunjuk atau sj nk pakai sb ikut org atau fesyen tak lma lingkup lh klu krn allah dia kn pakai sebaik setaat yg mungkin

Itulah komen bawang dari orang ramai. Apapun Neelofa memang dah lali kena kecam sebegini namun pelakon filem Azura dan Lemak Kampung Santan ini tetap kuat menghadapinya dengan tenang.

0 comments:

Post a Comment