Perbualan penuh Caprice dan Haqiem Rusly dedah segalanya

Ternyata keputusan penyanyi popular yang baru berumur 20 tahun,  Haqiem Rusli untuk berehat seketika dari media sosial dan kerjaya seni mendapat perhatian ramai.




Katanya, Haqiem Rusly yang berjaya mendapat tempat ketiga di AJL tahun lalu mengalami depression. Memang ramai yang terkejut dengan perkara ini.

Sebelum ini, diketahui, Haqiem Rusly seorang yang amat expressi apabila pernah mengalirkan air mata ketika buat persembahan. Malah ketika AJl juga, Haqiem dilihat seperti tersentuh ketika menyanyikan lagu.

Haqiem juga pernah terus berhenti menyanyi kerana berasa sedih ketika menyanyi.

Ini videonya:



Ramai yang memebri pendapat dan ini juga termasuk penyanyi rap, Caprice yang lantang melontarkan pandangan dan memberi semangat kepada penyanyi muda itu.

Bagaimanapun, Caprice menerusi laman Instagram menasihati Haqiem Rusli untuk berehat dan berjumpa pakar untuk mengurangkan tekanan yang dialaminya itu.

Akhirnya, Haqiem Rusli muncul dan memberi respon di ruangan komen panyanyi rap ini.

Katanya dia alami pembulian alam siber, jom baca perbualan penuh antaar Haqiem Rusly dan juga Caprice.

Ini perbualannya:

Caprice: "You only truly lose, when you give up. So dont ever give up.

Haqiem Rusly: "50-50 brother. Kecaman ini buat aku sakit. Banyak lagu dah siap nak relesae but I dont know man. "Cyber bullies" it hurt me a lot. But soon I'll tell everbody about my decision. Thank you brother for your spirit. For hari raya ni datanglah rumah buat beat sama."

Caprice: "DM your address bro, i'll drop by bawak kuih raya, ps4, buat lagu kasi boom."


Itulah perbualan antara Caprice dan juga Haqiem Rusly di laman media sosial Instagram.

Di ruangan komen, rata-rata peminat memberi kata kata semangat kepada Haqiem Rusly dan bersetuju dengan Caprice agar Haqiem terus kuatkan semangat dan jangan putus asa.

Haqiem Rusly popular menerusi lagu seperti Segalanya, Tergantung Sepi, dan Jatuh Bangun.

0 comments:

Post a Comment