Rumah Fatin Afeefa Sah Diserbu Pihak Polis

Pelakon yang popular menerusi filem kanak-kanak Tentang Bulan, Fatin Afeefa kini sedang hangat diperkatakan apabila ada seorang wanita mendakwa pelakon itu dikatakan bermain cinta bersama suaminya.




Menerusi laman Twitter, wanita itu juga mendedahkan bukti dan mendakwa Fatin menjalinkan hubungan dengan suaminya.

Wanita berkenaan juga mendakwa, Fatin dikatakan berduaan dengan suaminya dan ada juga gambar viral Fatin bersama dengan seorang lelaki merupakan suaminya.

Memang panas isu berkenaan:

Setelah beberapa bulan kisah ini berlalu, semalam di dalam bulan Ramadhan ini, kediaman Fatin Afeefa diserbu oleh pihak polis.

Ini ekoran ada dakwaan mengatakan dia berdua-duaan bersama suami orang di dalam rumah tersebut.

Fatin menjawab dakwaan dan tuduhan tersebut menerusi laman Twitternya.

Fatin mengakui rumahnya telah diserbu oleh pihak polis atas dakwaan kononnya terdapat individu lain dirumahnya.

Pihak polis turut mengambil keterangan dari Fatin. Hasil serbuan pihak polis, hasil pemeriksaan mendapati, tiada siapa dirumahnya seperti yang didakwa.

Ini luahan Fatin Afeefa:

"Sekarang kita biar polis buat kerja okay sebab ada si delusional  geledah rumah orang without any warrant and end up looking stupid tak puas hati menjerit jerit after police confirmed that there’s no one else inside my house other than myself

"Using the cops the search my resident without any report and warrant is breaking the law. Posting personal details about me online pun breaks the law. Delusional lunatic.

"Update: Im lodging a report as well because a lunatic use the police to search my house without any warrant. After searching the whole house, the police confirms that there is no one else in the house except for myself


Menurut pelakon ini lagi, ada pihak yang telah melaporkan perkara tersebut kepada pihak polis. Tambahnya lagi, dia juga akan membuat laporan polis atas dakwaan mengeledah rumahnya tanpa sebarang waran.

Kinipihak polis akan buat siasatan lanjut dan diharapkan agar kes ini dapat diselesaikan.

Untuk pengetahuan, Fatin Afeefa merupakan pelakon utama dalam filem Tentang Bulan yang membariskan pelakon seperti Erin Malek dan juga Aedy Ashraf.

Fatin sebelum ini pernah berkahwin dengan pelakon Adam dan mempunyai dua orang anak.

Ini anaknya:

0 comments:

Post a Comment