Ini Pendapat PM Najib Razak Tentang Cara Rosyam Nor Kendali Program Dialog TN50

Ini Pendapat PM Najib Razak Tentang Cara Rosyam Nor Kendali Program Dialog TN50



Apabila isu pergaduhan antara Mat Over dan David Teo berlaku, ada pihak yang mempertikai  kredibiliti Rosyam Nor sebagai moderator Dialog TN50.

Datuk Rosyam Nor telah tampil mendedahkan apa pandangan PM Najib Razak tentang cara beliau mengendali program berkenaan.

Rosyam menyatakan bahawa Datuk Seri Najib Razak menyukai cara dia mengendalikan program tersebut.

Walaupun tercetus insiden semasa majlis berlangsung, Rosyam dikatakan berjaya mengawal keadaan tegang berkenaan sehingga penghujung majlis.

Ini komennya: (Sumber: MyNewsHub)

“Alhamdulillah Perdana Menteri suka sangat cara saya mengendalikan majlis itu dan sebenarnya pihak mereka dua kali datang ke pejabat saya untuk beri penerangan.

“Saya juga sudah banyak pengalaman mengendalikan program-program untuk agensi kerajaan, saya minta beliau untuk buat secara santai dan mulakan dengan selfie.

“Berkenaan insiden itu, saya bukan baru jadi pengacara, saya cukup matang untuk mengendalikan situasi itu, mungkin kalau berlaku pada orang lain agak sukar untuk mereka kendalikan,”


Untuk pengetahuan ramai, pertelingkahan antara  pelawak Mat Over dan penerbit dari MIG, David Teo telah selesai pada majlis itu juga selepas mereka bersalaman di hadapan PM Najib di penghujung majlis.

0 comments:

Post a Comment