Penyanyi Baru Wany Hasrita Terima Dugaan Menakutkan, Kena Ugut Bunuh

Penyanyi Baru Wany Hasrita Terima Dugaan, Kena Ugut Bunuh



Nama penyanyi Wany Hasrita kini sedang meningkat naik. Malah Wany juga tercalon sebagai artisd baru dan penyanyi popular di ABPBH baru-baru ini.

Lagu nyanyian Wany iaitu "Menahan Rindu" ternyaat diterima dengan baik oleh para pendengar dan video klipnya di YouTube sudah mencecah 15 juta tontonan.

Namun baru-baru ini, ada kisah yang kurang enak didengar terkena kepada Wany Hasrita.

Wany menerima ugutan bunuh menerusi laman IG miliknya. Memang menakutkan.

Ini perkongsian dari Wany Hasrita sedniri tentang hal ini:

“Kejadian ini berlaku tiga minggu lepas. Saya diganggu oleh seorang peminat fanatik menerusi mesej dan komen di laman Instagram.

“Dia menghantarkan komen dan mesej yang berbunyi seperti, ‘jangan sampai aku jumpa kau perempuan miang, aku bunuh kau nanti’.

“Hampir tiga kali saya menyekatnya di laman Instagram dan dia tetap akan muncul dengan nama yang lebih kurang sama dan mengganggu saya.

“Sebagai solusi, saya mengambil tindakan dengan menyimpan segala ‘screen shot’ komen dan mesej yang dia hantar kepada saya. Saya juga memberi amaran kepada dirinya. Saya katakan kepadanya, negara kita ada undang-undang dan pihak berkuasa pasti akan dapat mencari siapakah dia,"


Ugutan ini satu perkara yang amat serius dan kes ini boleh menjadi kes polis jika berlarutan. Nasib baik peminat berkenaan sudah berhenti mengganggu Wany Hasrita.

0 comments:

Post a Comment