Ini Punca Sebenar Shaheizy Sam Tak Dedah Wajah dan Nama Anaknya

Ini Punca Sebenar Shaheizy Sam Tak Dedah Wajah dan Nama Anaknya


Pelakon popular Shaheizy Sam dan isteri Syatilla Melvin selamat menimang cahaya mata sulung mereka awal bulan ini.

Walaupun sudah beberap minggu menimang anak, namun ramai masih belum melihat wajah bayi tersebut.

Malahan, nama anak Shaheizy Sam itu juga tidak didedahkan oleh kedua ibu bapanya kepada umum.

Apabila ditanya kepada Shaheizy Sam, dia akui masih belum bersedia untuk mendedahkan wajah dan nama anak lelakinya itu.

Shaheizy hanya berkata nama anaknya itu tetap mengekalkan 'Sam' seperti mana namanya.

tambahnya lagi, dia tidak mendedahkan nama kerana ikut 'nasihat orang-orang tua'.


Ini komennya:

"Rasanya belum tiba masa saya umumkan namanya selepas mendengar nasihat orang tua-tua. Insya-Allah apabila tiba masa sesuai saya akan beritahu."

"Tetapi apa yang boleh saya dedahkan saya mengekalkan 'Sam' seperti mana nama saya,"


Isteri Shaheizy Sam, Syatilla kini berada di sebuah pusat jagaan berpantang bagi memastikan dia dan anaknya dijaga baik.

Pelakon Polis Evo in berkata, bayinya itu mendapat banyak hadiah bersempena kelahirannya.

Malahan hadiah diberikan lebih daripada mencukupi utnuk keperluan anaknya. Itulah namanya rezeki.


0 comments:

Post a Comment