Shahz Jaszle Akui Malu Bila Gemuk

Shahz Jaszle Akui Malu Jadi Gemuk


Pelakon Shah Jaszle sebelum ini pernah tampil dnegan bentuk badan yang agak gempal.

Dikatakan dia mula naik berat badan apabila telah berkahwin beberapa tahun yang lalu.

Shahz Jaszle langsung tidak menjaga makan dan tidak bersenam ketika itu.

Ini komennya:

"Saya beritahu isteri, kalau saya bukan selebriti, saya pasti seronok kerana tidak perlu berfikir mengenai penjagaan makanan atau senaman. 

"Bahagia sungguh apabila dapat menikmati segala jenis makanan yang ada. Sehinggakan berat badan naik mendadak,"

Kini pelakon ini berusaha menurunkan berat badan apabila perlu kurus untuk menjadi watak utama.

Malah dalam masa yang sama, dia turut ditegur pengarah dan penerbit kerana bentuk fizikal yang agak gempal.

Ini komennya:

“Satu sebab (kurus) memang nak diet dan satu sebab lagi everytime kalau pergi event, first word yang akan keluar dari mulut orang – gemuk eh sekarang. Aduh. Kalau dah 40 orang cakap macam tu?”

“Memang nak kurus sebab watak dan juga permintaan penerbit yang nak offer saya job, mereka mahukan saya kurus. Ambil masa juga nak kurus dalam setahun lebih, tak makan nasi,”


Shahz Jasle akui turut malu dan segan untuk melihat kembali babak lakonannya ketika gemuk.

Ini anatar sebab Shah Jaszle mengambil keputusan untuk mendapatkan bentuk badan sihat.

0 comments:

Post a Comment