(SENTAP) Neelofa Perli Perangai Fattah Amin?? Gaduh Besar Di Laman Sosial Semalam



(SENTAP) Neelofa Perli Perangai Fattah Amin?? Gaduh Besar Di Laman Sosial Semalam



Ini satu lagi episod tentang pasangan popular Neelofa dan Fattah Amin. Dikatakan telah tercetus sedikit salah faham dan perselisihan antara kedua artis popular ini.

Kisah bermula apabila pelakon utama drama Hero Seorang Cinderella iaitu Fattah Amin dan Fazura tidak dapat datang di rancangan MeleTOP! baru baru ini.

Menurut pengarah drama Hero Seorang Cinderella iaitu Micheal Ang, memang ada rancangan untuk menampilkan Fattah Amin dan Fazura.

Michael membuat komen ini setelah Neelofa dikatakan jadi punca bahawa Fattah Amin tidak datang ke set MeleTop.

Kenyataan Michael tersebut dibuat sebelum rancangan ke udara.

Kemudian ketika secara langsung, Neelofa menyatakan bahawa ketidakhadiran Fattah dan Fazura pada malam tersebut adalah berpunca dari pembatalan saat akhir oleh artis.

Ini komen Neelofa:

"Kalau diorang cancel last minute nak buat macam mana. Kita terima je tetamu, kalau takanak datang tak pe. Kita alu-alukan.."

Berpunca daripada kenyataan Neelofa tersebut, Fattah Amin kemudiannya muncul secara live di Instagram, menerangkan hal sebenar yang terjadi sambil menyatakan agar jangan membuat kenyataan yang bukan bukan tanpa mengetahui perkara sebenar.

Ini komen Fattah:

"Saya tiada arahan untuk datang MeleTop malam ni. Yang ada Michael Ang, Uqasha dan Zizie Izzete. Jangan buat assumption bukan-bukan okey."

Kemudian secara tiba-tiba Neelofa turut membuat kenyataan balas di Instagram Stories dengan mengatakan dia ada bukti tentang perkara berkenaan.

Ini tulis Neelofa:


Nampaknya hubungan mereka berdua ini dilihat kurang baik.

0 comments:

Post a Comment