"Bagi Peluang Pada Saya.." - Natasha Elyzza

"Bagi Peluang Pada Saya.." - Natasha Elyzza





Pelakon baru yang sedang hangat diperkatakan iaitu  Natasha Elyzza berharap orang ramai memberi peluang kepadanya atas perbuatannya.

Natasha Elyzza menjadi tumpuan ramai setelah menari secara live di dalam satu aplikasi dikenali sebagai Bigo.

Video tersebut menjadi viral setelah terlihat satu gadis yang mirip wajah pelakon popular Fathia Latiff.

Ekoran kontroversi yang melandanya itu, ini kenyataan dari Natasha Elyzza.

Natasha Elyzza juga memohon maaf dan akui telah membuat kesilapan.

Jom baca:

“Saya minta maaf di atas perkara yang telah dilakukan. Saya akui ia adalah tindakan bodoh dan saya belajar daripada kesilapan.

“Tasha mengaku Tasha dah conteng arang dekat muka ramai orang. Sejujurnya tak semua orang tahu cerita sebenar. Tapi masih silap Tasha buka bigo tu.

“Tasha minta maaf sangat-sangat. Tasha tahu ramai orang marah Tasha, tapi sejujurnya Tasha harap orang semua dapat maafkan Tasha dan bagi peluang untuk Tasha baiki diri Tasha,”


Itulah komennya yang ditulis di laman media sosial miliknya.

Semoga Natasha Elyzza insaf dan tak main lagi video Bigo tu.

0 comments:

Post a Comment