"Jijik, Geli...Malulah..." - Azza Elite Respon Komen 'Bila Nak Hisap'

"Jijik, Geli...Malulah..." - Azza Elite 





Selebriti Azza (Elite) mendedahkan menerima komen yang amat menggelikan.

Azza Elite telah memberi amaran kepada mereka yang menulis komen melampau di laman Facebook miliknya supaya menghentikan perbuatan itu.

Tindakan biadab individu tersebut bukan sahaja menganggu dirinya malah turut memberi kesan kepada pengikut dan pelanggannya.

Ini komen Azza:

"Saya sebagai artis menggunakan Facebook untuk berinteraksi dengan peminat dan berniaga, jadi tolong hormati ruangan peribadi saya.

"Pengikut saya juga terdiri daripada pelbagai golongan termasuk kanak-kanak, jadi komen sebegitu amat tidak dialu-alukan,"


"Dia fikir saya nampak kelakar dalam TV, dia boleh bergurau komen macam tu.

"Kalau tak malu pada saya sekalipun, tolong malu kepada Allah,"


Azza diminta pendapatnya berhubung tindakan dia memuat naik cetakan skrin di Instagram miliknya mengenai perbuatan seorang individu pada Ahad lalu yang meninggalkan komen melampau.

Ini komennya:



Ekoran komen itu, Azza telahun 'block' akaun tesebutdan memohon para pengikutnya report akaun palsu itu.

Sebagai seorang wanita Azza amat tidak selesa dan berasa jijik dengan komen-komen sedemikian.

Azza berkata, ini bukanlah kali pertama dia menerima gangguan sebegitu.

Sumber: mStar

0 comments:

Post a Comment