(8 FOTO) Inilah Wajah Intan Liana, Isteri Pertama Ude, Madu Kepada Izreen Azminda

 
Pelakon jelita Izreen Azminda kini sah telah bernikah dengan seorang pemuzik bernama Ude pada bulan Ogos yang lalu.

Pengumuman ini dibuat oleh suami Izreen Azminda sendiri. Kata Ude, Izreen Azminda merupakan isteri keduanya.

Isteri pertama Ude bernama Intan Liana dan mereka telah berkahwin empat tahun yang lalu. Pasangan ini mempunyai dua orang anak.

Semalam, isteri pertama Ude iaitu Intan telah ditemu ramah oleh wartawan Utusan secara live, dan Intan akui baru mengetahui perkahwinan Izreen dua minggu yang lalu.

Intan mengatakan, pada mulanya dua redha tidak dapat menerimanya namun akhirnya telah redha dengan ketentuanNya dan mula menerima Izreen Azminda.

Ini foto Intan Liana bersama Ude dan anak-anak:





Sebaik sahaja isteri pertama Ude di temu ramah dan kisah ini menajdi viral, Izreen Azminda telah tampil meluahkan rasa kesal dengan tindakan sesetengah pihak yang cuba mengeruhkan keadaan.

Kata Izreen Azminda perkara ni agak sensitif, ini komennya:

"Sejujurnya hal tersebut terlalu sensitif untuk dinyatakan pada umum. Bagaimanapun, sebagai selebriti, saya sedia faham setiap inci gerak geri akan menjadi perhatian. Malah sebagai orang sudah matang dalam industri, saya juga sedia faham kerja pengamal media.

"Namun bila hal ini berlaku di luar pengetahuan, saya jadi kesal dan sedih. Sebab kalau boleh, biarlah situasi ini diperjelaskan terlebih dahulu menerusi sidang media yang akan dibuat"

"Fasa ini agak sukar untuk kami lalui, ditambah dengan pelbagai isu tidak benar yang mulai disebarkan. Doa yang terbaik untuk kami dan semoga sidang media itu nanti akan memperjelaskan segalanya,"

Selepas itu, melalui laporan Harian Metro, suami Izreen Azminda telah tampil mengesahkan pernikahan mereka berdua pada Ogos lalu.

Ude juga berkata dia akan menerangkan segalanya pada satu majlis doa kesyukuran pada minggu depan.

Sumber: Harian Metro / Utusan / BHarian

0 comments:

Post a Comment