Zul Ariffin Marah, Halau Anaknya, Ini Respon Zarina Zainuddin Yang Meluahkan Perasaan

 
Baru-baru ini agak kecoh apabila anak kepada Zarina Zainuddin dikatakan telah dihalau oleh pelakon yang sedang mengecap populariti iaitu Zul Ariffin.

Melalui laporan Oh Bulan, satu video telah tersebar menunjukkan anak Zarina yang menghidap autisme menyatakan dihalau Zul Ariffin dan tidak mahu melihat mukanya lagi.

Apabila isu ini menajdi viral, pelakon Zarina Zainuddin memberi respon dengan meluahkan perasaannya melalui laman Instagram.

Kata Zarina Zainuddin, sebenarnya kes ini merupakan kes lama dan telah menjadi viral semula secara tiba-tiba.

Pelakon ini juga menambah, dia sudah meminta maaf kepada Zul Ariffin dengan apa yang anaknya lakukan sehingga membuat Zul marah dan menghalaunya.

Malah Zarina Zainuddin menyatakan anaknya itu adalah lurus bendul.

Jom baca luahan Zarina:

Tadi saya post pasal kes lama kes dah bertahun berlalu saya pun dah minta maaf pada pihak sana..jangan keruh kan keadaan

Kita perlu ada rasa tanggungjawab atas apa yang kita post betulkan niat kita tujuan untuk meredakan suasana atau untuk melaga lagakan sesama sendiri ..kalau niat saya nak melaga lagakan dah lama saya post cerita tapi itu aib orang ..kalau kita buka aib orang disana nanti Allah buka aib kita..

Anak saya lurus bendul tak tahu apa apa hanyalah seorang peminat yang tetap meminati seseorang walau orang cakap apa sekalipun dia tetap minat.. Untuk diluar sana bawa bertenang ..benda kecik benda dah lama saya pun dah taknak ingat dah … Harap maaf jika terkasar bahasa

Saya pun bukan artis popular hanya pelakun suam suam kuku yang melakunkan watak mak mak ni jer dan selalu nama kena reject dengan stesyen tv .. Kenyataannya zaman saya dah berlalu bagi peluang pada mereka yang popular dan berbakat besar dalam industri..

Harap maaf terlanjur bicara hidup kita ada pasang surutnya .. Jangan mudah stress dengan benda kecik ni buat serabut otak jer fikir masalah orang..masalah saya pun banyak … Saya tetap tenang hadapi

InsyaAllah semuga dipermudahkan dan Allah panjangkan rezeki saya dalam industri.. Saya masih minat berlakun cuma kena pilih pilih watak yang lain dari yang lain… Terima kasih sudi melayan kerenah anak2 saya terima dia seadanya.. Maafkan saya.dan keluarga saya

Mereka cuma nak membela nasib anak saya.. Tapi saya rasa tak perlu panjang panjangkan cerita pun dah basi tutup buku.. Kita buka hari baru untuk lembaran yang baru

Life must go on..Come on ..move it.. Takdir Allah itu indah Dah jom tido ..lama saya baca komen komen tadi takut hati jadi hitam..

Buat Zul Arifin maafkan anak akak yang tak tahu apa apa ..siapa bersalah akak tetap minta maaf.

Itulah penjelasan dari Zarina Zainuddin tentang isu anaknya dihalau oleh Zul Ariffin.

Kejadian ini dah lama dan diharap tiada lagi pihak cuba mengeruhkan lagi keadaan.

Sumber: IG Zarina Zainuddin

0 comments:

Post a Comment