4 FOTO: Inilah Wajah Mira Filzah Tanpa Solekan, Comelnya..



Pelakon comel, Mira Filzah kini telah mengukuhkan statusnya sebagai seorang selebriti popular dan berpengaruh di Malaysia.

Mira Filzah semakin mendapat tempat di kalangan para penonton dan mula mempunyai ramai peminat setia.

Bukan setakat berlakon sahaja, Mira Filzah juga telah menceburkan diri dalam bidang perniagaan dan mempunyai jenama tudung sendiri.

Di laman media sosial, Mira Filzah kini sudah mempunyai 2.3 juta pengikut. Setiap foto dan gambar yang dimuatnaik pasti mendapat like dan juga komen yang amat banyak.

Biasalah apabila bergelar artis wanita, sudah tentu sinonim dengan make-up. Tak sah kalau perempuan mengambil gambar jika tidak bersolek terlebih dulu, termasuklah Mira Filzah.

Namun ramai yang tidak pernah melihat wajah Mira Filzah tanpa solekan atau tanpa make-up.

Sebenarnya sebelum ini, Mira Filzah ada beberapa kali berkongsi gambarnya tanpa solekan.

Ada beberapa foto Mira Filzah yang pihak BeritaMemey akan kongsikan khas buat peminat Mira Filzah.

Ini gambarnya, jom layan:



Memang natural beauty Mira Filzah ni. Walau tanpa sebarang solekan pun Mira Filzah dah memang cantik jelita. Bertambah ayu lagi.

Mira Filzah yang merupakan gadis dari Ipoh, mula menjadi bualan ramai setelah berlakon dalam drama Cinta Si Wedding Planner lakonan mantap bersama Adi Putra.

Selain drama bersiri, Mira Filzah juga banyak berlakon dalam telefilem seperti Din Sardin, Bella, Duit Kahwin dan Jula Juli Bintang Cinta

0 comments:

Post a Comment