Kamal Adli Juara Super Spontan! Sempat Bertembung Dengan Zizan, Emma Maembong Hadir Beri Sokongan



Kamal Adli mengejutkan para pelawak yang lain apabila dinobatkan juara Super Spontan Superstar 2017 (SSS2017).

Pelakon ini yang merupakan anggota kumpulan King Musang berjaya membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM 100,000 dan trofi.

Naib juara menjadi milik Fad Bocey sekaligus memenangi wang tunai sebanyak RM50,000 berserta trofi.

Di tempat ketiga adalah milik Achey Bocey. beliau membawa pulang wang tunai RM25,000 beserta trofi.

Sementara itu, finalis lain iaitu Ozlynn, Shuk , Mamak Puteh, Shahrol Shiro dan Sharif Zero terpaksa berpuas hati berada di tempat keempat, kelima, keenam, ketujuh dan kelapan serta membawa pulang wang tunai sebanyak RM5,000 setiap seorang.



Tiada lagi kumpulan King Musang dan Tenggiling Taiko ketika di pentas akhir SSS2017  apabila semua  peserta bersaing secara individu untuk meraih gelaran juara.

Super Spontan Superstar diacarakan oleh Datuk AC Mizal dan Amir Raja Lawak pula bertindak sebagai pengacara sambilan yang tugasnya mewancara para peserta dengan soalan panas!

Minggu pentas final Super Spontan Superstar, Datuk Chef Wan telah dijemput sebagai komentator jemputan bersama komentator tetap, Datuk Afdlin Shauki.

Pentas akhir Super Spontan Superstar  turut gamat dengan kemunculan istimewa Jozan (Johan dan juga Zizan) sebagai pemain jemputan.

Pentas menjadi panas bermula dengan permainan pertama apabila Kamal Adli telah bertembung dengan Zizan.


Selain itu, wanita yang pernah menjadi kekasih Kamal Adli dan juga Zizan iaitu Emma Maembong dilihat hadir ke program ini untuk memberi sokongan.


Melalui laman IG miliknya, jelas Emma Maembong membri sokongan padu kepada Kamal Adli.


Super Spontan Superstar  telah bersiaran secara langsung dari Dewan Percubaan Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang pada Jumaat bermula jam 10 malam dan ditayangkan serentak menerusi Astro Warna (saluran 132) dan Mustika HD (saluran 134).

0 comments:

Post a Comment