Batal Perkahwinan, Ini Komen Gabriella Robinson, Bekas Tunang Hans Isaac


Memang satu perkara yang mengejutkan apabila pelakon, pengarah dan penerbit popular Datuk Hans Isac umum tak jadi kahwin.

Datuk Hans Isaac membuat kenyataan rasmi dan mengumumkan telah membatalkan perkahwinan dengan ratu cantik, Gabriella Robinson.

Datuk Hans Isaac menerusi kenyataan beliau di Instagram meluahkan rasa kecewa dan menyatakan keberatan hati untuk membatalkan perkahwinan itu.

Namun begitu Hans Isaac tidak menyatakan sebab kenapa beliau membuat keputusan untuk tidak berkahwin dengan Gabriella Robinson.

Gabriella Robinson juga tidak memberikan sebarang  kenyataan tentang hal ini tetapi ada memuat naik satu status berbaur sinis menerusi Instagram Story beliau.

Ini tulis Gabriella Robinson:

"Kejujuran Adalah Hadiah Yang Mahal, Jangan Harap Ia Datang Dari Orang Yang Murah"


Apabila Gabriella Robinson memunaik status itu, ramai yang tertanya adakah ia nya ada berkaitan dengan hubungan beliau dan Hans yang telah pun putus tunang?

Terdahulu, Hans juga ada memuat naik foto  dengan perkataan Never Doubt Your Instinct bersama kapsyen berbunyi "Leopard will never change HER spots ! Time to move on"  dan mencetuskan spekulasi yang mungkin ia berkaitan dengan keputusan beliau untuk tidak berkahwin.


Pasangan ini membuat pengumuman pertuanangan mereka di satu press conference pada bulan Februari tahun ini.

Pada mulanya mereka berdua merancang berkahwin pada bulan Julai namun terpaksa di tunda kerana masalah keluarga yang tidak dapat hadir pada bulan Julai itu.

Hans Isaac sebelum ini ada menyatakan perkahwinan ditunda tetapi akan dijalankan pada tahun ini juga.

Namun ternyata mereka berdua tiada jodoh, dan akhirnya Hans Isaac mengumumkan membatalkan perkahwinan dengan Gabriella Robinson.

0 comments:

Post a Comment