Anzalna Cantik Tapi Kedekut, Apa Kes? Jom Baca

 
Secara umum, orang ramai selalu beranggapan selebriti dan para artis popular akan berbelanja mahal untuk penjagaan wajah dan penampilan.

Namun berbeza dengan pelakon cantik Anzalna Nasir. Ini kerana isteri kepada Hanif Zaki ini langsung tidak gemar berbelanja mahal untuk produk kecantikan.

Anzalna juga mengakui, dia seorang yang tidak terlalu menitikberatkan penjagaan wajah.

Lebih mengejutkan Anzalna hanya menggunakan produk wajah berharga kurang daripada RM50. Anzalna hanya mengamalkan diet pemakanan semata-mata.

Kerana itu juga, baru-baru ini dia mengalami masalah kulit muka yang kelihatan jerawat teruk.

Ini pendedahan Anzalna:

"Selepas pulang daripada bercuti di London pada bulan April lalu, kulit muka saya dipenuhi jerawat dan masalah semakin teruk ketika pengambaran drama bersiri Dendam Aurora.

"Saya terpaksa mendapatkan rawatan spa wajah dan berjumpah doktor pakar kulit untuk penyelesaian kerana masalah kulit muka saya ketara kalau dilihat dalam rakaman kamera"

Lebih mengejutkan Anzalna mengakui dia seorang yang kedekut dan hanya menggunakan produk wajah berharga kurang daripada RM50.


Ini komen Anzalna lagi:

"Saya akui memang saya seorang yang kedekut dan kurang mengambil berat soal penjagaan kulit wajah. Produk yang saya beli pun kurang RM50 dan biasanya sekadar pencuci muka sahaja.

Pelakon berusia 29 tahun juga mengakui, dia sering tidur tanpa mencuci wajah terlebih dahulu dan punca kulit wajahnya rosak.

"Kadang-kadang saya tidur pun tanpa cuci muka dan solekan sampailah pori-pori kulit saya tersumbat"

Itulah sedikit sebanyak tentang pelakon Anzalna. Apapun lain orang lain caranya.

Anzalna yang kini berumur 30 tahun sememangnya dikenali sebgai seorang wanita yang mempunyai kecantikkan semula jadi.

Anzalna berkahwin dengan jejaka pilihannya, Hanif zaki pada tahun 2016.

Sumber: Hanasuva

0 comments:

Post a Comment