(FOTO) Farid Kamil Dan Diana Danielle Keluar Makan Bersama-Sama, Buat Ramai Gembira



Pasangan suami isteri Datuk Farid Kamil dan juga Datin Diana Danielle menjadi sebutan ramai ekoran kes yang melanda pelakon ini.

Kes Farid Kamil mengamuk di balai polis dan mengambil bahan terlarang kini sedang disiasat dan bakal dibicarakan tidak lama lagi.

Melalui kenyataan adiknya, Fadzil Zahari, Farid Kamil telah menjalani rawatan di Pusat Perubatan Universiti Malaya setelah dibebaskan dari tahanan reman.

Fadzil Zahari yang juga suami kepada Yana Samsuddin merupakan individu yang paling sibuk dalam menguruskan kes abangnya itu.

Ramai yang respect dan memuji dengan tindakan Fadzil Zahari yang amat menjaga ahli keluarganya.

Dalam perkembangan terkini, melalui laman media sosial, Fadzil Zahari ada memuatnaik satu foto terbaru tentang Farid Kamil.

Fadzil Zahari memuatnaik foto abangnya itu sedang keluar makan tengah hari bersama isterinya Diana Danielle.

Turut berada di dalam foto itu ialah keluarga Farid Kamil termasuk bapanya Dato Dr Zahari Che Dan, ibu mereka iaitu Datin Sharifah Bardah, isteri Fadzil Zahari iaitu Yana Samsuddin dan anaknya Aisy Mateen.

Ini fotonya:


Di ruang komen, ramai follower gembira dengan perkembangan ini. Ada juga yang sayu melihat foto ini. Nampaknya hubungan Farid Kamil dan Diana Danielle baik baik sahaja.

Farid juga sebelum ini ada mengatakan dia sudahpun berjumpa dengan anak-anaknya. Syukur!

Semoga segala urusan keluarga ini berjalan dengan baik dan lancar.

Terdahulu, Farid Kamil menggemparkan dunia hiburan apabila dia menampar seorang anggota polis di Balai Polis Trafik Kota Damansara, Selangor pada 11 Januari lalu, selain disahkan positif bahan terlarang.

Farid yang sebelum itu ditahan reman selama lima hari bagaimanapun mengaku tidak bersalah di mahkamah atas empat pertuduhan termasuk menampar seorang anggota polis dan menendang dua orang awam.

Mahkamah kemudian membenarkan jaminan RM3,000 bagi setiap pertuduhan dengan seorang penjamin dan menetapkan 5 Mac hadapan untuk sebutan semula kes. -Berita Memey

Sumber: IG Fadzil Zahari

0 comments:

Post a Comment