"Oh..Fattah Amin Is So Hot!..." - Fazura Bahagia Bangun Tidur Lihat Fattah Amin Di Sisi


FattZura merupakan gabungan nama suami isteri paling popular di Malaysia iaitu Fattah Amin dan juga Fazura.

Pasangan ini mencetuskan fenomena apabila bernikah secara tertutup pada 27 November 2017 di sebuah hotel terkemuka.

Dengan hanya sekali lafaz pada jam 9:50 malam, fazura dengan pasangannya, Fattah Amin selamat diijabkabulkan.

Perkahwinan mereka hanya dihadiri oleh keluarga terdekat dan teman rapat tanpa kehadiran petugas media.

Melalui majalah InTrend, Fazura telah ditemubual selepas bergelar isteri kepada Fattah Amin.

Jom baca sedikit tembual ini:

Soalan: Berubah selepas bergelar isteri?

"Adalah juga teman-teman bilang Faz lebih calm selepas berkahwin, I do feel it too, I am so much happier now. Dahulu Faz memang gembira, namun bila bertemu seorang companion yang sayangkan Faz dan mahu grow older bersama, makes me happy to have him by my side.

Soalan: Sebaik bangkit tidur dan melihat Fattah di sisi, bagaimana rasanya?

"Waking up to him makes me say, oh he is so hot! Hahaha... Kini, Faz mulakan hari bersamanya di sisi, rasanya bahagia sekali kerana kami sudah halal. Dialah imam Faz, penjaga dan dialah suami Faz.

"Semuanya bikin diri mahu jadi isteri yang baik untuknya. Small things like making his breakfast dan segala taklik yang dibaca selepas bernikah itu sudah menjadi realiti. I have to take good care of him and I know he will do also.

"Siapa percaya Faz kini bikin semua tanggungjawab itu, siapkan pakai, cuci baju, kemas rumah. Hangatkan makanan untuknya walaupun pulang lewat malam, tanggungjawab ini semua makes me so happy. I can’t wait to spend my whole life with him, insya-Allah.

Soalan: Apa seterusnya perancangan FattZura?

"Jadual kerjaya masih padat dengan obligations dan komitmen kerja yang perlu disudahkan. Selain itu kami mahu kembara bersama sebagai suami dan isteri. Tiada perancangan untuk cahaya mata kala ini kerana ini adalah masa untuk kami bermanja berduaan, namun jika ada rezeki tentunya kami tidak menolak, semuanya ketentuan Ilahi bukan?

Soalan: Bagaimana dengan majlis resepsi? Tiada perancangan atau tajaan?

"Resepsi kami dicadangkan pada Februari tahun 2018 nanti, sebelum itu bakal berbulan madu ke Eropah hujung tahun ini dan just relax.

"Fattah dan Faz tinggalkan segala perancangan kepada team yang telah kami upah, bertuah amat kerana dikelilingi teman-teman dan pengurusan yang kreatif dan bekerja keras untuk menyudahkan majlis kami nanti.

"Mahu jadikan majlis itu nanti satu hadiah dan keraian untuk semua keluarga, teman-teman dan tetamu yang dijemput. Selepas itu kami akan adakan sebuah majlis resepsi khas untuk peminat-peminat yang sentiasa menyokong.

Itulah sedikit tembual eksklusif Fazura tentang kehidupannya yang terkini.

Memang romantik pasangan ini. Pihak Berita Memey ucapkan semoga bahagia selalu.

Sumber: Majalah InTrend

0 comments:

Post a Comment