AKHIRNYA Ini Komen Nora Danish Setelah Sehari Bergelar Isteri Kepada Nedim


Komen Nora Danish Setelah Bergelar Isteri Kepada Nedim



Nora Danish selamat bernikah dengan kekasihnya, Nedim Nazri malam semalam.

Sememangnya majlis pernikahan berlangsung dengan sederhana tetapi amat eksklusif dan meriah.

Majlis ini dihadiri keluarga dan teman rapat sahaja.

Lihat 35 koleksi foto majlis pernikahan Nora ( DI SINI )

Bergelar isteri kepada Nedim, ini komen dari Nora Danish:

"Saat yang saya impikan sudah jadi kenyataan dengan terjadinya penyatuan ini. Sudah lama saya tunggu saat-saat untuk disatukan dengan Nedim. 

"Saya berharap semua pihak dapat mendoakan kebahagiaan saya dan suami,” 

"Saya dan Nedim pernah merasai majlis pernikahan yang dibuat secara besar-besaran, namun untuk kali kedua ini biarlah kami bersederhana.
 

"Tidak semestinya majlis sederhana itu tidak meriah. Kami memilih cara ini kerana ia lebih peribadi dan intim,"
 

"Ia seperti impian jadi nyata dengan penyatuan ini. Sudah lama saya tunggu momen ini untuk disatukan dengan belahan jiwa.

"Harap semua dapat doakan kebahagiaan saya dan suami,"

Ini perkahwinan kali kedua buat kedua-dua mereka. Semoga berbahagia selalu.

0 comments:

Post a Comment