"Gua Bagi 3 Hari, Lu Tak Muncul, Gua Cari Lu..." - Adi Putra Mengamuk

"Gua Bagi 3 Hari, Lu Tak Muncul, Gua Cari Lu..." - Adi Putra Mengamuk 


Sebelum ini seorang lelaki mengecam dan menghina Adi Putra sekeluarga.

Memang teruk tuduhan yang dilemparkan lelaki bernama Nixam berkenaan.

Antaranya ialah Adi Putra seorang yang munafik dan mencari wanita berduit untuk dikikid.

Selain itu Nixam juga mengatakan ibu Adi Putra sebagai seorang yang acah acah kaya dan keluarganya suka kekayaan.

Apabila nama ibunya dipetik, Adi Putra dilihat tidak dapat menahan kemarahannya dan memberi kenyataan balas.

Ini komen balas Adi Putra:

"Salam...Kepada Nixam terima kasih atas comment pada saya dan saya terima setabahnya. 

Tapi bila lu sebut nama MAK gua, bagi waktu dan tempat, gua turun kalau lu betul jantan. 

CAKAP TAK GUNA. TEMBAK PUN TAK KENA. GUA TUNGGU. 

Gua bagi 3 hari, lu tak muncul, gua boleh cari lu. Lu jgn lupa, dalam sosial media control dengan SKMM. Gua tak goyang dan gua tak melatah."



Dilihat Adi Putra mahu berjumpa dan bersemuka dengan lelaki bernama Nixam itu.

Adi Putra memberi masa selama 3 hari supaya Nixam menunjukkan mukanya.

Kemudiannya, Nixam dilihat telah memadam akaun IG miliknya.

0 comments:

Post a Comment