Rozita Che Wan Rupa-Rupanya Kena Paksa??

Rozita Che Wan Rupa-Rupanya Kena Paksa?? 



Menerusi laporan mStar, Rozita Che Wan dikatakan telah dipaksa oleh pengurusnya sendiri supaya kembali berlakon.

Setelah didesajk pengurus, Rozita Che Wan akan berlakon dua telefilem bersempena sambutan Aidilfitri tahun ini dan akan mulakan penggambaran pada bulan April ini.

Pada bulan Jun pula dia akan masuk berlakon untuk drama bersiri pula.

"Sebenarnya saya memang tiada masa hendak berlakon kerana sibuk dengan perniagaan dan hal-hal lain termasuk menguruskan keluarga.

"Tetapi selepas beberapa kali dipaksa oleh pengurus, saya akhirnya bersetuju tambahan pula penggambaran telefilem tidak mengambil masa yang lama,"


"Pengurus saya awal-awal sudah berpesan saya perlu kosongkan jadual pada Jun depan kerana saya akan terlibat dalam drama bersiri.


"Saya sebenarnya takut juga hendak kembali berlakon kerana sudah lama tak masuk set,".


"Peminat pun selalu tanya bila saya hendak berlakon dan saya lihat projek baharu ini adalah sebagai hadiah buat mereka,"


Memang ramai peminat Rozita Che Wan tak sabar nak lihat pelakon kesayangan mereka ini beraksi semula.

0 comments:

Post a Comment