Membisu Tentang Rumah Tangga Aqasha, Rita Rudaini Hentam Aidil Zafuan

Membisu Tentang Rumah Tangga Aqasha, Rita Rudaini Hentam Aidil Zafuan 



Memang banyak kisah kontroversi tentang pelakon Rita Rudaini dan juga pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan.

Pelbagai versi cerita yang kita sering baca tentang mereka berdua ini dan ada kisah terbaru dari Rota tentang Aidil.

Ini berkaitan dengan hubungan Aidil Zafuan dan anak-anaknya bersama Rita Rudaini.

Melalui interview bersama majalah InTrend, Rita Rudaini dikatakan akui bahawa bekas suaminya itu langsung tidak mempedulikan tentang anak anaknya.

Ini kenyataan Rita Rudaini:

“Daddy mereka tidak pernah sekalipun menyertai aktiviti anak seperti sambutan hari jadi atau majlis anugerah di sekolah apatah lagi mengirim wang. Semua saya usahakan sendiri. Duit yuran sekolah anak pun tidak pernah diberi atau ditanya”

“Pada saya itu tidak menjadi masalah kerana dari dulu lagi saya sudah biasa berdikari. Hidup saya sekarang sibuk nak membesarkan anak-anak. Bagaimanapun, jika pada masa depan, anak-anak tidak boleh menerima ayah mereka, waktu itu, jangan tuding jari kepada orang lain”

“Salahkan diri sendiri kerana tidak berusaha mengambil tahu hal darah daging sendiri. Saya pun tiada masa nak rosakkan emosi anak-anak dengan nak tolong ‘cover’ ayah mereka. Itu bukan tanggungjawab saya,” 


Itulah pendedahan terbaru Rita Rudaini.

Walaubagaimanapun, Rita masih membisu tidak mahu memebri komen tentang isu beliau dikaitkan dengan Aqasha sehingga perkahwinnya mengalami masalah.

Malah abang ipar Aqasha ada memetik nama Rita dalam satu pendedahan.

Baca kenyataan abang ipar Aqasha itu (DISINI)

0 comments:

Post a Comment