Luluh Hati Suami, Lihat Isteri Gadai "Body" Kepada Lelaki Lain Untuk Majukan Bisnes

Luluh Hati Suami, Lihat Isteri Gadai "Body" Kepada Lelaki Lain Untuk Majukan Bisnes


Ini kisah yang amat memalukan berlaku di Terengganu, makin parah kehidupan masyarakat zaman kini.

Seorang wanita kantoi membuat perkara terhina dengan lelaki lain walhal sudahpun berkahwin.

Sememangnya luluh hati suami apabila melihat isterinya berada dalam bilik di sebuah hotel dalam keadaan mengaibkan bersama lelaki bukan beragama Islam.

Kecurangan wanita tersebut dikesan selepas diserbu oleh pegawai dan anggota penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) di sebuah hotel di Kuala Nerus.

Serbuan ke bilik pasangan berkenaan berlaku pada jam 7.35 pagi, manahan wanita berusia 27 tahun yang bersekedudukan dengan lelaki bukan mahram, dan bukan beragama Islam.

Wanita itu kemudian mendakwa menjalin cinta dengan lelaki terbabit selepas dikatakan terhutang budi selepas teman lelakinya itu membantu dari segi kewangan untuk memajukan perniagaannya.

Serbuan dari pihak JHEAT itu dilakukan selepas pihaknya menerima laporan daripada suami wanita berkenaan.

Menurutnya, suami wanita itu dikatakan mengambil keputusan melakukan siasatan sendiri selepas curiga dengan perubahan sikap isterinya kerana sering mengamuk setiap kali dia tidak mengizinkan isterinya  berjumpa dengan lelaki berkenaan.

Kemudian, suami yang terlalu curiga mengekori isterinya yang dikatakan ingin berjumpa lelaki berkenaan dan alangkah terkejutnya apabila dia melihat isteri dan lelaki itu check in di satu bilik hotel.

Si suami tidak mahu bertindak sendirian dan terburu-buru dan terus hubungi pihak jabatan agama untuk tindakan susulan.

Akhirnya terkantoi sudah!! Sedih dan memalukan

Ini komen pihak JHEAT:

“The victim decided to follow the the pair and was shocked to see them both entering a hotel together instead.

“Although he was extremely disappointed and furious with his wife’s actions, the husband did not want to act alone so he called the JHEAT authorities to handle the situation.

"During the raid, the couple were in a disgraceful scenario where they were stark naked before bring brought to the JHEAT office for further investigation,"

0 comments:

Post a Comment