"Memang Aku Tak Datang, Kau Yang Sebuk Kenapa" - Azwan Ali Tak Hadiri Majlis Pengebumian Ibu

"Memang Aku Tak Datang, Sape Kau Yang Sebuk.." - Azwan Ali Tak hadiri Majlis Pengebumian Ibu


Selebriti popular Azwan Ali dikatakan tidak menghadiri majlis pengebumian ibunya yang baru meninggal dunia baru-baru ini.

Azwan Azwan dikatakan langsung tidak melawat jenazah arwah  ibunya ketika disahkan meninggal dunia.

Melalui rancangan Melodi, Azwan Ali mengesahkan perkara ini.

Dia mempunya sebab tersendiri kena atidak hadir ke majlis tersebut.

Azwan juag menyelar tindakan pihak yang sebuk mempertikaikan kenapa dia tidak hadiri ke majlis pengebumian arwan ibunya itu.

Ini komen penuh Azwan Ali:

"Memang Azwan Ali tak pergi langsung bila emaknya sendiri meninggal dunia"

"Saya ada sejuta sebab kenapa saya langsung tak hadiri"

"Saya tak pergi langsung melawat jenazah dan tak pergi ke tanah perkuburan"

"That a true fact"

"Saya jawab dengan Allah SWT, sebab Allah mengetahui kenapa saya tak pergi"

"Bila saya tak pergi tu, saya dengar ada pihak beriya-iya buat staement saya tak pergi..eh kau dah kenapa??"

"Yang kau sibuk mengata aku tak tengok arwah mak, kau siapa?"

"Eh agak-agaklah, hentikanlah buat statement pertikaikan aku tak datang ke tanah perkuburan"

"Kerana dialah satu dunia tahu saya tak datang di tanah perkuburan"

"Memang saya mengaku, saya tak pergi melawat kubur arwah mak sehingga kini"

Itulah komen dari Azwan Ali ketika di tanya di rancangan Melodi Ahad lalu.

0 comments:

Post a Comment