Aliff Syukri Dedah Wajah Pencuri Yang Larikan Wang Sejumlah RM100 Ribu, Kini Diburu

Aliff Syukri Dedah Wajah Pencuri Yang Larikan Wang Sejumlah RM100 Ribu, Kini Diburu


Memang tidak boleh dibagi muka lagi dengan pembantu rumah Aliff Syukri apabila dilayan dengan baik namun mereka menjadi pencuri pula.

Apabila kantoi dan setelah membuat report polis, kini Aliff Syukri mendedahkan wajah tiga orang oembantu rumahnya yang dikatakan melarikan banyak barang Aliff Syukri termasuk wang tunai.

Nilainya dianggarkan lebih seratus ribu ringgit. Memang melampau!!

Ini bukan soal membuka aib, namun ini adalah untuk membenteras penjenayah yang semakin menular. Jika tidak dicari dan diburu, mungkin anda atau keluarga anda pula akan terkena.

Ini kata Aliff Syukri:

"Saya bukan buka aib siapa, cuma saya hanya nak orang lain tak terkena macam saya. Saya mohon untuk anda rakyat Malaysia untuk sokong saya. Saya berharap mereka ini dibenteras.

Perkongsian Aliff Syukri mendapat sokongan penuh dari orang ramai yang mengatakan pembantu rumah tersebut pijak kepala dan harus dikenakan tindakan sepatutnya.

Aliff Syukri juga ada menyatakan akan memberi reward jika ada pihak yang membantu siasatan.

Ini tulisnya di FB:


"Attention guys!! This is the special message..this is THE MOST WANTED PERSON in Malaysia and the world...

"If you guys can share and help me to catch this people I will give you guys special REWARDS


"This people stole my thousand Dollar watch, my beautiful rings and the most important things they took my Infiniti value of money..

"Please, please help me.. !!! And please contact my manager 0103636494 for further details!!! Thank you for your kindness!!!!
 

"Kerjasama dari anda yg share kan gambar mereka ini amat saya hargai
 

"Jangan biarkan penjenayah berlegar dikawasan anda dan melakukan perkara yg sama. Nombor baru ni hp sy juga di curi..

Diharapkan penjenayah ini semua berjaya ditangkap pihak polis dengan bantuan rakyat Malaysia dan dikenakan hukuman setimpal.

0 comments:

Post a Comment