"Hanya Ibu Mithali Yang Faham.." - Ini Luahan Fasha Sandha Apabila Anak Luka Ketika Dijaga Jejai

"Hanya Ibu Mithali Yang Faham.." - Ini Komen Fasha Sandha Anak Luka Ketika Dalam Jagaan Jejai


Semalam menerusi laman Instagram, pelakon popular Fasha Sandha ada berkongsi gambar dan video anak perempuannya yang luka di sebelah mata.

Luka itu dikatakan dialami anaknya itu ketika dalam jagaan bekas suaminya, Jejai.

Ternyata Fasha Sandha terkesan dan terguris hati melihat luka di wajah anaknya itu dan menulis rasa hatinya di laman Instagram miliknya.

Ini komen Fasha Sandha:

PERKARA MENGGURIS HATI

Ini adalah kesan luka dan sedikit lebam. Ya, to some people maybe ia kelihatan kecil, but to me, ini satu perkara yang sangat mengguriskan hati saya.

Untuk melepaskan anak, bukan satu perkara yang mudah. Hanya ibu yang benar-benar ibu yang akan memahami perasaan ini.

TAK PERNAH LUKA SEUMUR HIDUP

Saya paksa diri demi kebaikan anak-anak, bila balik ada lebam luka begini, apa patut saya rasa sebagai seorang ibu? Yes accidents happen, but sebagai ibu saya berhak untuk tahu kenapa jadi begini pada anak perempuan saya yang tak pernah luka seumur hidup.

BUKAN BESARKAN HAL

Saya menulis, kerana saya sgt terguris hati, saya bukan marah,bukan juga membesarkan hal, tapi sy menulis kerana saya berhak untuk menulis tentang apa yg saya lalui. Adakah kerana saya seorang artis, saya tidak berhak menulis?

Adakah sy hanya boleh menulis perkara yang MANIS-MANIS dan BAIK sahaja? .

HANYA IBU MITHALI FAHAM

Saya seorang ibu, hanya ibu mithali saja yang akan memahami perasaan saya. Semoga Allah sentiasa melindungi anak2 saya apabila saya tiada disisi. Ini adalah luka pertama dan luka tu dimuka pula. Saya berasa kecewa sangat kecewa

Saya yang mengandungkan dan saya yang melahirkan anak saya. Bila anak saya sakit saya turut merasakan kesakitan. Tidak berniat memburukkan sesiapa, hanya berkongsi, dan saya tetap akan menulis di IG saya sampai bila-bila, pahit atau manis.

Its my IG, remember that always. 

NUKILAN BUAT ANAK

I am your protector
I will always defend you
I will get angry
I will get frustrated
I will be proud of you
I will be your confidant
I will love you unconditionally
Because forever and always
I am your Ibu. 

Itulah luahan hati dari Fasha Sandha apabila anak mempunyai luka dan lebam.

Ini gambar luka anaknya itu


0 comments:

Post a Comment