"Padan Muka Kau Adira.." - Ini Komen Yang Buatkan Adira Terkilan..Apa Kes??

"Padan Muka Adira.." - Adira Luah Rasa Terkilan, Macam Jahat Sangat



Baru-baru ini telah tersebar satu perbualan suami Adira iaitu Dato Red yang dikatakan ada menggatal dengan seorang wanita lain.

Dato Red akui perkara berkenaan namun memberitahu dia kemudian tidak berminat dengan wanita itu setelah melihat gambarnya.

Kemudian ada pihak yang menyatakan 'padan muka' kepada Adira kerana suaminya menggatal dengan wanita lain.

Ini adalah ekoran status Adira sebagai isteri nmbor kepada Dato Red.

Ini komen Adira:

“Apabila kejadian seperti itu berlaku, kesannya adalah kepada saya. Orang akan kata padan muka dan gelak kepada saya. Saya bukan nak salahkan suami. Bukan saya tidak percaya, saya percaya dia boleh jaga diri,cuma apabila berlaku begini, nama saya yang dikaitkan sama”

“Apa yang negatif semua pergi kepada saya, itu yang buat saya sedikit terkilan. Memang tidak mati kalau kena kata-kata negatif sebegitu, tetapi saya masih ada keluarga dan masih ada mak. Apabila mereka kata bukan-bukan, seolah-olah saya ini jahat sangat,” 


Penyanyi ini  menjelaskan bahawa hubungannya bersama suami langsung tiada masalah.

Sumber: Kosmo

0 comments:

Post a Comment