"Saya Gemuk" - Selepas Kahwin Berat Nora Danish Naik Mendadak

"Saya Gemuk" - Selepas Kahwin Berat Nora Danish Naik Mendadak


Selepas berkahwin dengan Nedim, pelakon Nora Danish kini semakin berisi dan berat badannya naik.

Perkara ini disahkan oleh Nora Danish dan ianya berpunca berikutan suaminya, Nedim yang dikatakan sememangnya minat memasak.

Ini komen Nora:

"Saya gemuk naik 2 ke 3 kilogram. Tapi saya tak merungut kerana orang cakap itu rezekikan. Suami suka masak, dia akan Google menu baru dan masak. 

"Lagipun dia suka tengok orang makan dan dalam keluarga dia memang berbakat dalam masakan”
 

"Bila makan di luar, kita akan cakap nak suruh dia masak juga sampai anak-anak dia pun tak nak makan luar sebab bapa dia masak sedap sangat"

Tentang raya, Nora berkata ianya lebih bermakna pada dirinya dan keluarga kerana telah bergelar ibu tunggal selama 8 tahun tanpa suami disisi sebelum ini.

Ini komennya:

"Sambutan raya kali ini, saya sudah bergelar seorang isteri sebab 8 tahun sudah saya single serta dapat beraya bersama 2 orang anak"

Sumber: Rotikaya

..............

 Tips to reduce weight:

-Do not skip breakfast
-Eat regular meals with plenty of fruit and vegetable
-Get more physically active
-Drink plenty of plain water
-Eat high fiber foods
-Read food labels, avoid sugar and fat
-Use a smaller plate when eat
-Prepare refrigerator with healthy food 
-Eat at home mostly
-Stay away from trigger food

0 comments:

Post a Comment